torsdag 9. juni 2011

logg for disse dagene som har gått

Det eneste jeg har gjort disse dagene nesten er å bli fredig med innredningsoppgaven som vi fremførte i går. syns fremføringen gikk kjempe bra egenlig. var bare en ting jeg glemte når jeg sto der nervøst og fremførte. det jeg glemte å vise var produkt karte over alle møblene jeg tatt med i innredningen.
men det får man ikke gjort noe med nå :)
nå er det snart sommer ferie og jeg gleder meg sykt mye til ferie :D + når jeg tenker på det så er jeg snart feridg med skolen og :) er bare 2 år igjen :P Jippi!!!!
men nok om sommerferien, i dag fikk vi mer informasjon om belysning av læreren vår. det var faktisk veldig intersangt å høre om. og når vi hadde hørt ferdig, fikk vi en oppgave som gikk ut på å ta bilder av forskjellige stoler på skolen. det skulle være 10 bilder. jeg og Tonje fant akkurat 10 bilder. tok ikke så lang tid max 10 min ca. jeg og Tonje jobbet veldig effektift med denne oppgaven så vi fikk gå tidligere hjem! ikke at det var en så lur ide -.- det regner jo som bare av det der ute!!!
jaja, man får vel tåle litt regn? :D
i morgen er det fredag og da skal vi ikke så mye på skolen. vi skal bare vaske klasserommene. håper alle hjelper til, er alltid noen som ikke gidder å gjøre noe som helst -.- irriterendes mildt sagt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar