onsdag 1. juni 2011

Skriftelig presentasjon av innredningsforslage mitt

Det første jeg tenkte på når jeg skulle innrede ett soverom til meg selv var at det skulle se rent og ryddig ut. Ikke for mye møbler og til på gulvet men heller litt mer på veggene. 
Valgte å ha vite vegger, men det er en vegg som er hvit med rosa mønster på. Valgte å ha en vegg med tapet for å bryte opp stemningen.
de fleste møblene går i svart. Vet ikkehelt hvorfor jeg valgte svarte møbler. Men jeg valgte det vel for at jeg trodde det kom til å bli kult med hvite vegger. Og det ble det jo.
På den rosa veggen har jeg to lamper som henger på veggen over dobbeltsenga. På de lampene er det rundinger med rosa og lilla farge. Jeg hag dem der fordi syns det passa til den hvite tapete med det rosa mønsteret.
på den veggen har jeg også to vegghyller (bare helt vanelige og enkle vegghyller) i svart. På den ene er det bøker og på den andre er det to høytalere til stereo anlegge mitt. På hver sin side av de to høytalerne er det to blomster. Sånn at rommet skal få litt liv.
På de 3 andre veggene som er hvite så er det også plassert vegghyller + bilder.
De fleste bildene som er på veggene er svart og hvit.
Jeg satte inn ett stort sminke bord på rommet, fordi jeg sminker meg hver dag, og den plassen jeg har på romme mitt nå, er ikke akkurat så stor til å sminke seg.
Derfor satte jeg av en stor plass på romme til sminkebord.
Jeg valgte det største rommet i huset når jeg skulle ha denne innredningsoppgaven, fordi jeg vil ha større plass enn deg jeg har nå. Og jeg tilbringer mye tid på romme mitt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar