onsdag 1. juni 2011

plantegning med møbleringsforslag

Dette er  tegninger av romme jeg har innredet. Ble veldig fornøyd med hvordan det ser ut.




Denne tegningen er tegnet i 3D format.
Det var ikke så enkelt med en gang, men etter hvert som du forsto hvordan man skulle tegne det, så gikk det dele vis unna. 



før jeg kunne begynne å tegne inn møblene i 3D.,
så måtte jeg tegne opp ruter.
og sånn ble resultatet


Dette er plantegning med nødvendige snitt.
det er ikke meningen at det skal være møbler med her!!


Plantegning med møbler!

vegg nr 1 (snitt: AA)
På denne veggen er det tapet som er rosa men hvitt mønster på.
det er også ett langt å høyt nattbord som henger på veggen. 2 lamper som også henger på veggen.
Det er plassert 2 vegghyller også på den veggen.


Vegg nr 2 ( snitt CC)
På denne veggen er det siden av sengen som man kan se. det er også ett stor avlangt bilde ved siden av.
Det er plassert 2 vegghyller også på denne veggen sånn at jeg kan ha plass til alle tingene mine.


Vegg nr 3 (snitt BB)
på denne veggen  er det ett vindu. det er ett bilde og under det bilde er det en bokhylle.
man kan også se en kommode.

Vegg nr 4 (snitt DD)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar